ZWROT I REKLAMACJE
§1
Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki z Produktem.
2. Wypełnij formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY – możesz pobrać go TUTAJ.
3. Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres*
Via Moda Sp. z o.o.
Ul. Gen. L. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno
Magazyn G24
z dopiskiem: „ZWROT ATLANTIC”
* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” nie będą odbierane.
4. O ile to możliwe Sprzedający zwraca się z prośbą o dołączenie także dowodu zakupu (np.: paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub zapłaty).
5. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
6. Wyślij maila na adres sklep@atlantic.pl z informacją o dokonywanym zwrocie.
§2
Reklamacje
1. Wypełnij formularz REKLAMACJI możesz pobrać go TUTAJ.
2. Odeślij reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres*
Via Moda Sp.z o.o.
Ul. Gen. L. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno
Magazyn G24
z dopiskiem: „REKLAMACJA ATLANTIC”
* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” nie będą odbierane.
§3
Wymiana
1. Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu zakupionego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji.
2. W tym celu należy wypełnić formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w §1.
3. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.