Kupujący w sklepie internetowym ATLANTIC.PL ma możliwość odstąpienia od umowy, złożenia reklamacji oraz wymiany towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

§ 1 Odstąpienie od umowy

1
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z Produktem.

2
Wypełnij formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY – możesz pobrać go TUTAJ. .

3
Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres*

Via Moda Sp. z o.o.
Ul. Gen. L. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno
Magazyn G24
z dopiskiem: „ZWROT ATLANTIC”

* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” lub za pośrednictwem InPost Paczkomaty nie będą odbierane.

4
ile to możliwe Sprzedający zwraca się z prośbą o dołączenie także dowodu zakupu (np.: paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub zapłaty).

5
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

6
Wyślij maila na adres sklep@atlantic.pl z informacją o dokonywanym zwrocie.

 

 

§ 2 Reklamacje

1
Wypełnij formularz REKLAMACJI – możesz pobrać go TUTAJ

2
Odeślij reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres*

Via Moda Sp.z o.o.
Ul. Gen. L. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno
Magazyn G24
z dopiskiem: „REKLAMACJA ATLANTIC”

* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” lub za pośrednictwem InPost Paczkomaty nie będą odbierane.


§ 3 Wymiana

1
Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu zakupionego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji.

2
W tym celu należy wypełnić formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w § 1.

3
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.