ATLANTIC-UNDERWEAR HISTORIA

Historia

ROMANTYCZNE LATA 90-te

Wtedy wszystko się zaczęło. W Polsce dopiero co otworzył się rynek. Turystycznie wyjeżdżaliśmy do Azji. Na nasze ekscytujące podróże potrzebowaliśmy funduszy więc zaczęliśmy handlować. Najpierw ubraniami. Szybko zauważyliśmy jednak, że handlują nimi wszyscy, w związku z czym odzież nie stanowiła dla nas żadnej perspektywy. Postanowiliśmy wówczas rozejrzeć się za czymś innym … i wpadliśmy na pomysł sprowadzania do Polski bielizny. Bolało nas, że jedyne co możemy znaleźć na lokalnych półkach to przaśny, PRL’owski produkt albo niskiej jakości chłam sprowadzany z Azji.

Tak trafiliśmy do branży bieliźniarskiej. Od początku stawialiśmy na jakość. To była rzadkość w tamtym czasie, bo każdy patrzył głównie na cenę. Kiedy byliśmy już pewni swojego produktu, postanowiliśmy poszukać dla niego nazwy. Chcieliśmy aby ta miała pozytywny wydźwięk, była związana z międzynarodowością, aktywnością, optymizmem, młodością i przygodą.

TAK NARODZIŁ SIĘ ATLANTIC

Zarejestrowaliśmy go w 1994 roku. Zdecydowaliśmy kierować naszą ofertę do ciebie, młodego duchem i aktywnego. Od początku istnienia proponowaliśmy najbardziej nowoczesne fasony. W Polsce wówczas tego nie było. Były tylko konserwatywne wzory, cała masa tandety i drogie marki z zagranicy. Z impetem weszliśmy na rynek. Chcieliśmy, żebyś wracał. Żeby bielizna z logo Atlantic była tą, którą w pierwszej kolejności wyciągasz z szafy. Ponieważ od zawsze stawiałeś na jakość, wygodę i doskonały wygląd.


ATLANTIC-UNDERWEAR ESTABLISHED 1994

PODBILIŚMY EUROPĘ ŚRODKOWO-WSCHODNIĄ

Jak to zrobiliśmy? Dokładnie tak jak wcześniej podbiliśmy rynek Polski. Zbudowaliśmy zaufanie do naszej marki, tę samą świadomość, że kupujesz dobry produkt, doskonałą jakość, wygodę i design. Na rynek ukraiński, czeski, słowacki i rosyjski weszliśmy w końcu lat 90-tych. Potem był szereg nagród w Polsce (min. Superbrands in Poland, Entrepreneur of the Year w kategorii Export, organizowany przez Ernst&Young), Rosji i Ukrainie.

A POTEM PRZYSZŁO ZAŁAMANIE RYNKU

To był rok 2014. Poszło o wojnę o Krym. Kursy poleciały na łeb na szyję. W Rosji spadły dwukrotnie, na Ukrainie trzykrotnie. Chcieliśmy zrobić restrukturyzację firmy po to, żeby dopasować się do nowych okoliczności. Przestaliśmy być w stanie dostarczać takich ilości produktów jakich wymagała cała sieć sprzedaży. Popadliśmy w tarapaty. W tamtych czasach ponad 97% wniosków o restrukturyzację firm kończyło się ich likwidacją. Zderzyliśmy się wtedy ze ścianą. Potem to było kilka lat walki o odzyskanie praw do marki i powrót Atlantica na rynek. Marka wróciła do macierzy w 2018 roku. Gdybyśmy nie walczyli, dziś by jej nie było.

ATLANTIC-UNDERWEAR DZIŚ

Od 2020 roku jesteśmy ATLANTIC-UNDERWEAR. Zespół, który kiedyś tworzył markę, z powrotem wprowadza ją na rynek. ATLANTIC-UNDERWEAR ma więc tę samą duszę. 26 lat od założenia wciąż jest młody i otwarty. Z jednej strony pozostaje taki sam, z drugiej zmienia się tak jak zmienia się świat. Nieustająco stara się być o krok przed innymi.

ATLANTIC-UNDERWEAR JUTRO

Nowoczesność i otwartość na to co nowe to wartości które przyświecają nam od początku istnienia. Nie zapominamy o jakości, wygodzie i poczuciu bezpieczeństwa. Zwłaszcza w „tak drobnej sprawie” jaką jest bielizna.

ATLANTIC UNDERWEAR ESTABLISHED 1994

Nasza historia trwa już od ponad dwóch dekad. Od początku istnienia stawiamy na najwyższej jakości, miękkie w dotyku materiały, z których powstaje bielizna z logo atlantic-underwear.
Nasze priorytety to idealne dopasowanie, wygoda i komfort użytkowania, ponadczasowość i najnowsze trendy. Ogromną uwagę przykładamy też do procesów wykończeniowych
naszej bielizny. Tu stawiamy na najbardziej nowatorskie technologie, dzięki czemu bielizna atlantic-underwear nie mechaci się, nie kurczy i można ją nosić latami.
Każdy detal ma dla nas znaczenie. Projektowanie bielizny to nasza pasja. Na tym znamy się najlepiej.

Atlantic
Atlantic

Przedmiot został dodany
do Twojego koszyka.

Atlantic
Atlantic

Przedmiot został dodany
do listy Ulubionych przedmiotów.

Sklep internetowy na Sellingo