O FIRMIE ATLANTIC.

OD BIELIZNY WSZYSTKO SIĘ ZACZYNA

Bokserki, slipy i podkoszulki pomysłem na udany biznes? Przykład brandu Atlantic pokazuje, że tak. Od blisko trzech dekad Atlantic to synonim „ulubionej bielizny”. Stoją za tym spójny koncept, zaangażowani ludzie i prawdziwe emocje, które towarzyszą marce od samego początku.

Atlantic narodził się w 1994 roku.
Nazwa z założenia miała pachnieć przygodą, tchnąć optymizmem, zachęcać do aktywności i czerpać radość z bycia młodym.


Lata 90-te sprzyjały marzeniom.
A założyciel marki Atlantic – Wojciech Morawski - marzył o podróżach, na które zwyczajnie potrzebował pieniędzy. Sam aktywny, cenił wygodę i swobodę ruchów. Szybko zauważył, że w Polsce brakuje komfortowej bielizny i… postanowił ją dostarczyć. Tak trafił do branży bieliźniarskiej.


Atlantic z impetem wszedł na rynek. Najpierw polski, potem ukraiński, czeski, słowacki i rosyjski. Zgodnie z obraną filozofią, w czasach, w których liczyła się przede wszystkim cena, Atlantic postawił na jakość, nowoczesne kroje i światowy design. Swoim podejściem szybko zdobył zaufanie i lojalność klientów oraz szereg nagród m.in. Superbrands in Poland i Entrepreneur of the Year w kategorii Export, organizowany przez Ernst&Young.

Wydawało się, że nic nie stanie na przeszkodzie kolejnym sukcesom marki. A jednak. Poszło o wojnę, jaką wywołała Rosja przeciwko Ukrainie. Był rok 2014. Konsekwencją załamania kursów walut, był brak możliwości dostarczania takiej ilości towaru, jakiej potrzebowała rozbudowana sieć sprzedaży. Na skutki nie trzeba było długo czekać. Firmę dotknęły problemy finansowe. Chciano ją restrukturyzować, żeby dopasować się do nowych okoliczności. Jednak w tamtych czasach, ponad 97% wniosków o restrukturyzację firm kończyło się ich likwidacją, niezależnie od racjonalności ekonomicznej.

Blisko cztery lata trwała walka o odzyskanie praw do marki i jej powrót na polski rynek. Ktoś powie – po co tracić energię, lepiej znaleźć nowy pomysł. Ale „Atlantic jest nasz”, jak powiedział Wojciech Morawski.

Markę uwielbiają nie tylko klienci, ale też pracownicy.
Ci drudzy, zaangażowani w nią od samego początku wrócili, żeby przywrócić jej świetność. O tym, jak przemyślanym konceptem od samego początku jest Atlantic, świadczy jego wciąż rosnąca popularność zarówno w tradycyjnym jak i internetowym kanale sprzedaży.


PROJEKTOWANIE BIELIZNY TO NASZA PASJA. NA TYM ZNAMY SIĘ NAJLEPIEJ.

10% rabatu na pierwsze zakupy *

Atlantic
Atlantic

Przedmiot został dodany
do listy Ulubionych przedmiotów.

Sklep internetowy na Sellingo