[BANER-WZ]

Odstąpienie od umowy

Masz prawo dokonać zwrotu zakupionych produktów, bez podania przyczyny.
Zrób to w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki z Produktem.

Co zrobić, aby odesłać produkt?

1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (możesz pobrać go TUTAJ)

2. Skorzystaj ze strony WYGODNE ZWROTY.

Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres:

Via Moda Sp. z o.o.
Ul. Sękocińska 24A
05-830 Wolica
Magazyn 24A/1
z dopiskiem: „ZWROT ATLANTIC”

* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” nie będą odbierane.

O ile to możliwe prosimy o dołączenie także dowodu zakupu (np.: paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub zapłaty).

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

3. Wyślij maila na adres sklep@atlantic.pl z informacją o dokonywanym zwrocie.

4. Zwrot środków otrzymasz do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki zwrotnej na wskazany adres.


Reklamacje

Reklamacji produktów można dokonać w ciągu 2 lat od daty zakupu.

Jak zareklamować produkt?

1. Wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI (możesz pobrać go TUTAJ)

2. Odeślij reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres:

Via Moda Sp.z o.o.
Ul. Sękocińska 24A
05-830 Wolica
Magazyn 24A/1
z dopiskiem: „REKLAMACJA ATLANTIC”

* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” nie będą odbierane.

3. W ciągu 14 dni otrzymasz od Nas informację na temat rozpatrzenia Twojej reklamacji.


Wymiana

Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu zakupionego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji.

Postępuj wg wytycznych opisanych wyżej w akapicie "Odstąpienie od Umowy"

Loading...